Online masterclass - replay
.... voor mensen die gelukkiger willen ondernemen.
Op veler verzoek hebben we besloten om het mogelijk te maken om de masterclasses terug te kijken. Dus heb je een masterclass gemist, of wil je hem nog een keer zien? Elke masterclass staat een week online. Hierna is hij niet meer terug te kijken
Online masterclass 1
Human Design verdieping
"Richting"
- π Datum: vrijdag 18 april 2025
- β° terug te kijken tot: donderdag 1 mei om 12.00 uur
- πβοΈ Presentatie: Karen Bargeman
- π Wachtwoord: D&%cl5eu
- ππΌ Onderwerp:
G-centrum en pijl rechtsonderin
Hoe vind je richting vanuit jouw Human Design? Karen vertelt uitgebreid over het G-centrum en één van de pijlen in jouw Human Design. Hoe werkt het bepalen van een (zakelijk) doel voor jou?
Online masterclass 2
Marketing en Business verdieping
"Doelen stellen"
- π Datum: vrijdag 18 april 2025
- β° terug te kijken tot: donderdag 1 mei om 12.00 uur
- πβοΈ Presentatie: Nienke Kok
- π Wachtwoord: yD%p7SA.
- ππΌ Onderwerp:
Doelen stellen
We gaan samen heel praktisch aan de slag met het maken van een omzetdoel en daarna subdoelen. Waar baseer je een omzetdoel op? En hoe weet je hoeveel je netto verdient?
Online masterclass 3
Marketing & Business verdieping
"Prijs bepalen"
- π Datum: dinsdag 22 april 2025
- β°Terug te kijken tot: donderdag 1 mei om 12.00 uur
- πβοΈ Presentatie: Nienke Kok
- π Wachtwoord: p0Gzj%6W
- ππΌ Onderwerp:
Prijs bepalen
Waarom krijgt de ene persoon meer betaald dan de ander? Hoe bepaal je een prijs voor je aanbod? We gaan praktisch aan de slag met live voorbeelden van de deelnemers van deze masterclass.
Online masterclass 4
Human Design verdieping
"Stress"
- π Datum: dinsdag 22 april 2025
- β°Terug te kijken tot: donderdag 1 mei om 12.00 uur
- πβοΈ Presentatie: Karen Bargeman
- π Wachtwoord: 2+e!0suL
- ππΌ Onderwerp:
Hoofd- en wortelcentrum
Hoe kun je een gevoel van stress verminderen als je het hoofd- en wortelcentrum gesloten of juist open hebt? Karen neemt je mee in een verdiepende Human Design masterclass
Online masterclass 5
Marketing & Business verdieping
"Aanbod bepalen"
- π Datum: dinsdag 29 april 2025
- β°Terug te kijken tot: donderdag 1 mei om 12.00 uur
- πβοΈ Presentatie: Nienke Kok
- π Wachtwoord: iT+2CX$#
- ππΌ Onderwerp:
Aanbod bepalen
Als je mensen helpt met jouw kennis, hoe maak je dan een aanbod waar je zelf blij van wordt én waar je je klant mee helpt? Wat is een alternatief voor het uurtje-factuurtje model?
Online masterclass 6
Human Design verdieping
"Keuzes maken"
- π Datum: donderdag 8 mei 2025
- π Locatie: online, via zoom
- β° Tijdstip: 13.00 - 14.00 uur
- πΈ Investering: jouw tijd en inzet
- πβοΈ Presentatie: Karen Bargeman
- ππΌ Onderwerp:
Autoriteiten
Hoe kun jij het beste keuzes maken? Waar de één direct op zijn of haar onderbuikgevoel af kan gaan, is het voor de ander beter om ergens een nachtje over te slapen. Leer hoe dit voor jou geldt.